2017. február 7., kedd

Lotus


1977-ben Miguel Rodriguez spanyol származású üzletember, a Lotus karóra márka tulajdonosa felvásárolta a Festina karóra márkát. 1984-ben egyesült a Festina a Lotus-csoporttal, Festina Lotus S.A néven. Miguel Rodriguez álma volt, hogy saját karóra márkát hozzon létre. Az első Lotus kollekció célja volt, hogy a Lotus karórákban a kiváló minőséget modern design-nal párosítsa, és mindezt nagyon kedvező áron, amely pontosan megfelel a vásárlók ízlésének. Spanyolországban a Lotus karóra márka évente több mint 1,3 millió eladott Lotus karórával abszolút piacvezető karóra márka. Manapság minden harmadik spanyol Lotus karórát visel. 2003-ban mutatták be az első női Lotus acélékszereket "2gether," fantázianéven, majd a hatalmas sikerre való tekintettel 2004-ben pedig piacra dobták az első férfi Lotus acélékszereket is. A Lotus karórák közös jellemzője az allergiamentes nemesacél, strapabíró ásványüveg és megbízható, pontos japán quartz szerkezet alkalmazása minden Lotus karórában.
2013-ra a Festina a világ, több mint 65 országában van jelen Festina karóráival. Az öt kontinensen évente több, mint 4.500.000 karórát értékesít a Festina Group.

Letanóczki Nóra nyomán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése